08-06-2018 1:03 pm posted by Anonymous
Olen harjoitellut Severan uutta käyttöliittymää ja yksi pieni omituisuus hidastaa käyttöä paljon, käyttöliittymä ei muista mitä kohtia on ollut auki ja mitä kiinni.
Esimerkki: Projektin "Taloustiedot"-lehdellä ohjelma avaa aina "Aseta hinnat"-kohdan vaikka se ei kiinnosta minua enää sen jälkeen kun olen sen kerran projektin perustamisvaiheessa asettanut kohdalleen. Suljen sen tarkastellaksi "Ennuste"-kohtaa, joka kiinnostaa. Käyn "Projektisuunnitelma"-lehdellä tarkastamassa tunteja "Erittely tunneista ja tuottavuudesta". Kohta on jostain syystä aina aluksi kiinni, vaikka juuri se kiinnostaa. Avaan sen ja palaan takaisin "Taloustiedot"-lehdelle, jossa harmikseni taas "Aseta hinnat"-kohta on auki ja suljen sen.. jne
Ideani on siis, että käyttöliittymä voisi muistaa mitä kohtia käyttäjä on sulkenut ja avannut projektin eri lehdillä.
14-06-2018 10:51 am posted by Anonymous
Toivottavasti toteutetaan mahdollisimman pikaisesti, koska tällä on suuri vaikutus toiminnallisuuteen ja käyttöön!
14-06-2018 11:02 am posted by Anonymous
Ja täällä vielä samaa asiaa, mitä ole aikaisemmin kommentoinut
https://community.vismasolutions.com/message/7352?q=uusi%20k%C3%A4ytt%C3%B6liitty
Teemu Heimala
13-06-2018 8:51 am posted by Teemu Heimala
Hei Timo,
Olet kyllä aivan asian ytimessä. Tälle on tukea jo osin rakennettu, tullaan toteuttamaan mitä todennäköisimmin lähikuukausina.