Start a new topic
K

Kalle Rapi

Uusi käyttöliittymä: Toistuvaislaskutus

12-11-2021 7:00 pm posted by Anonymous (Updated 20-06-2018 by Anonymous)

Hei Kirsi!

Epäilen että tuossa on ollut vika, mutta nyt en ainakaan enää havainnut samaa. Kokeilin itse nyt Chromella ja Firefoxilla joista molemmista minulla on uusimmat versiot asennettuna. Jos tuo vielä tulee näkyviin niin laitathan tieodn siitä mikä selain sinulla on käytössä.

J

Jukka Markkanen

03-05-2018 8:15 am posted by Jukka Markkanen

Hei Kirsi,

olen luonut kysymyksestäsi tukipyynnön jossa voimme jatkaa ongelman selvittämistä.

Normaalisti luotaessa toistuvaa tuotetta, laskutusjakso on nähtävissä. Samoin, kun myöhemmin halutaan tarkastella laskuttamattomia maksueriä toistuvuuden toteutuessa, on tällöinkin nähtävissä maksuerän laskutusjakso.

Mukavaa kevättä!

A

Anonymous

20-06-2018 11:50 am posted by Anonymous

Tämä on erittäin ärsyttävää. Joudun käydä vanhan käyttöliittymän puolelta katsomassa mikä on toistuvaislaskutuksen kausi.

Ongelma syntyy tod.näköisesti silloin, kun toistuvaislaskutettava on viety laskulle, huomattu, että siinä on virhe ja poistettu ko lasku, jolloin tuote palaa laskutettavaksi.

A

Anonymous

13-07-2018 10:46 am posted by Anonymous

Nyt luulen tietäväni, milloin tämä ongelma ainakin syntyy.

Toistuvaislaskutuksen rivi on viety laskulle. Laskulla virhe ja lasku poistetaan -> tuote palautuu laskuttamattomaksi.

Mutta silloin siitä häviää kaikki toistuvailaskun tiedot, eikä myöskään tuo "Laskutettavissa" "Toistuva" ole enää valittavissa.

A

Anonymous

12-11-2021 7:00 pm posted by Anonymous

Uudessa käyttöliittymässä toistuvaislaskutuksessa olevassa tuotteessa ei näy toistuvaislaskutuksen laskutusjaksoa.

Olisi ensiarvoisen tärkeä, että laskutusjakso olisi näkyvissä myös ennen kun se on laskulla.

Login or Signup to post a comment